ඉතින් කොහොමද යාළුවනේ….

    ඔන්න මේ පුංචි මලිති අද ඉදන් බ්ලොග් එකක් ලියනවා. මම මේ බ්ලොග් කලාවට තාම අලුත්, ඉතින් ඔය ලොකු ලොකු බරසාර දේවල් නම්  තාම තේරෙන්නැ  මට. මේ හැම දේම කරන්න කියලා දෙන්නෙ මගේ හෙවනැල්ල වගේ ඉන්න මගේ සුදු අයියා.
   හැමදේටම කලින් මං ගැන විස්තර කියන්න එපැයි. මලිති කියන්නෙ කදුළු වලට අකමැති, හුඟාක් සතුටින් ඉන්න කැමති, අහිංසක පුංචි කෙල්ලෙක් කියලා තමා මගේ සුදු අයියා නම් කියන්නෙ. මං හැමදාම කැමති හිනා වෙලා ඉන්න, ඒත් ඒක අමාරු දෙයක් කියලා  මං දන්නවා.  මගේ සුදු අයියා මාව නිතරම හිනාවෙන් තියන්න උත්සහ කරනවා.
   කොළඹින් තරමක් ඈත තැනක උසස් අධ්‍යාපනය ලබන මලිතිගේ එකම බලාපොරොත්තුව, උපාධිය ගත්තට පස්සෙ එයාගේ සුදු අයියා ගාවට යන්නයි ඉක්මනට.
එහෙනම්…..
එන්න අද ඉදන් මගේ  බ්ලොග් එකට…….
 අදට මම නවතින්නම්.

1 අදහස්:

Anonymous said...

Ya I'm the most happiest person who won Malithi's heart.. :) I love her very much...

Post a Comment